Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

Χαρισματική-Η Ψευδαίσθηση(Πρόλογος)



Για την Λιζ Περλ το πιο σημαντικό είναι να προσπαθεί να συγκρατεί το χάρισμα της,ένα σπάνιο χάρισμα όπου κανένας δεν έχει συναντήσει όλους αυτούς τους αιώνες.Η Λιζ στην προσπάθεια της να καταλάβει από που προέρχονται οι άγνωστη πονοκέφαλοι,οι παραισθήσεις και τα ξαφνικά ατυχήματα θα ανακαλύψει έναν κόσμο που δεν ήξερε ότι υπήρχε παρά μονάχα στους μύθους και στα βιβλία  όπου γνώριζε.Το μυστικό της οικογένειας θα λύσει όλα τα ερωτήματα της,μαθαίνοντας  το ποία είναι και που ανήκει.Θα μπει σε ένα κόσμο που δεν γνώριζε όπου οι χαρισματικοί,οι βρικόλακες και οι κυνηγοί είναι αιώνιοι εχθροί.Προσπαθώντας να συμβιβαστεί  με το γεγονός εκείνο παράλληλα θα βρει το άλλο της μισό που χάρης εκείνον θα συγκρατεί το σπάνιο χάρισμα της από την άλλη πλευρά θα έχει και τον χειρότερο εχθρό να την κυνηγάει,το πεπρωμένο της,είναι γραμμένο να εκπληρώσει μια προφητεία που θα εξαλείψει κάθε βρικόλακα αλλά όλα είναι μια αλυσίδα.Στην προσπάθεια να κρατήσει μακριά την μοίρα θα καταλήξει να επιλέξει ανάμεσα στο άλλο της μισό ή στον πεπρωμένο της.Άραγε ποια θα είναι επιλογή της;


Λιζ.

Έπρεπε να κάνω μια καινούργια αρχή,να γνωρίσω νέους φίλους και κυρίως να ανακαλύψω τα πιο σκοτεινά μυστικά που μου έκρυβαν για δεκαοχτώ χρόνια οι γονείς μου.Μέχρι τότε ζούσα μια εντελώς φυσιολογική ζωή ποτέ δεν πίστευα στους μύθους,στα παραμύθια που μας έλεγαν πριν κοιμηθούμε,μέχρι να ανακαλύψω τι είμαι,οι γονείς μου τι είναι και που ανήκουν για να φτάσω μέχρι εδώ έπρεπε να γνωρίσω εκείνον.Από την πρώτη ματιά με έκανε να αισθανθώ ένα πρωτόγνωρο συναίσθημα που ποτέ δεν είχα βιώσει ως τώρα.Ποτέ δεν πίστευα στην αγάπη ώσπου συνάντησα τον Άλαν,το άλλο μου μισό όπου συγκρατεί το χάρισμα μου.

Ονομάζομαι Λιζ Περλ ανήκω σε μια σπάνια ομάδα που πριν αιώνες διωκτικέ από τους βρικόλακες και μέχρι σήμερα μας κυνηγάνε επειδή οι χαρισματικοί έχουνε από κάθε ένας από ένα χάρισμα,γη,φωτιά,νερό,αέρας.Οι βρικόλακες φοβούνται κυρίως τους χαρισματικούς της φωτιάς και προσπαθούν να τους εξαλείψουν σχεδόν το έχουνε καταφέρει για αυτό προσπαθούμε να είμαστε μακριά από την απειλή.

Για έμενα όμως είναι αρκετά δύσκολο το άλλο μου μισό είναι κυνηγός βρικολάκων,από ηλικία δεκαπέντε χρονών έμαθε που ανήκει και εκπαιδεύτηκε ώστε να τους εξαλείψει.Προσπαθώντας να με κρατάει μακριά από εκείνους που θέλουν να μας βλάψουν σχεδόν δεν το καταφέρνει το χάρισμα μου μπορείς να τους καταστρέψει,είναι σπάνιο και αν στον πλευρό σου δεν έχεις το άλλο σου μισό ώστε να σε συγκρατεί καταλήγεις να τρελαθείς από εκείνο.

Το χάρισμα μου έχει και τα τέσσερα χαρίσματα αλλά κυρίως της φωτιάς αλλά και  το χάρισμα της ψευδαίσθησης,κάθε 200 χρόνια γεννιέται ένας χαρισματικός όπου έχει όλα τα χαρίσματα κανένας όμως δεν έχει επιζήσει διότι το χάρισμα σε καταστρέφει,τρελαίνοντας σε.Παράλληλα έχω καλεστεί να επιλέξω ανάμεσα σε δύο αγόρια όπου ανήκουν σε εντελώς διαφορετικούς  κόσμους,ποτέ δεν θα πρόδιδα το άλλο μου μισό η όχι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου